Uczestnictwo w targach jest jednym z bardziej skutecznych sposobów na wypromowanie naszej marki. Jednak kluczem do sukcesu na targach będzie nie tylko najwyższej jakości produkt, lecz przede wszystkim stoisko targowe. Powinno być zaprojektowane w taki sposób, aby wyróżniało się z tłumu mu podobnych.
Piętrowe? Nietypowo oświetlone? Z oryginalnymi gadżetami? Sprawdź, jak urozmaicić swoje stoisko i uczynić je wyjątkowym.
Uczestnicy targów mają tendencję do gromadzenia na jednej powierzchni i przestrzeni rozmaitych stref, związanych z prezentacją produktów.
Tymczasem nietypowe stoisko targowe to takie, na którym już z oddalenia możemy wyróżnić odpowiednie strefy.
I tak, zaprojektować należy:
Jeśli przestrzeń stoiska jest niewielka, pokuśmy się o stworzenie antresoli, która nie tylko spełni praktyczne funkcje, ale będzie stanowiła oryginalny dodatek.
Tym, co wyróżni nasze stoisko spośród innych będzie odpowiednia reklama w postaci rampy z widocznym z daleka banerem oraz logo firmowym. Zadbajmy o to, aby reklama ta była oryginalna i przyciągająca uwagę. Możemy zastosować nieco bardziej krzykliwe, wyraziste kolory oraz zadbać o dobre , proste, nośne hasło reklamowe.
Reklama to także darmowe gadżety; smycze na klucze , breloczki, długopisy, notesy. W tej dziedzinie możemy całkowicie puścić wodze naszej fantazji. Im bowiem gadżet bardziej oryginalny, niepowtarzalny i unikatowy, tym bardziej nasze stoisko i produkt zapadną w pamięć potencjalnym klientom.
Swoje stoisko wyróżnimy także poprzez inwestycję w szlachetne materiały, takie jak szkło, drewno, metal. Eleganckie, luksusowe, wygodne i ergonomiczne meble, a także najnowocześniejszy sprzęt, z pewnością zwrócą uwagę gości.