Stoisko wystawowe, jak powinna wyglądać jego obsługa?

Stoisko wystawowe, jak powinna wyglądać jego obsługa?

paryz4Stało się! Zdecydowaliśmy, że wystawimy swoją firmę na targach i – co za tym idzie – zaprezentujemy się szerszej grupie odbiorców. No tak, ale co teraz? Godzina zero zbliża się nieubłaganie, a my nadal nie mamy pomysłu, jak sprawić, żeby nasze stoisko wystawowe cieszyło się zainteresowaniem. Podpowiadamy, jak powinna wyglądać obsługa stoiska wystawowego.

Wszystko musi być dokładnie zaplanowane

Pamiętajmy, że eventy to swoisty rodzaj gry zespołowej, dlatego też warto zawczasu wybrać idealny personel. Należy go wyselekcjonować nie tylko pod kątem umiejętności zawodowych, ale i innych cech interpersonalnych, takich jak na przykład: znajomość języków obcych czy otwartość w kontaktach z potencjalnymi klientami. Powinniśmy również pamiętać, aby każdą z wybranych osób zaznajomić z założonymi celami, zaprezentować im projekt stanowiska wystawowego  oraz przydzielić im ściśle określone zadania. Szacuje się, że około 60% osób odchodzi od stoiska, jeżeli jego personel nie nawiąże z nimi kontaktu w ciągu pierwszej minuty obecności.

Jak zachowywać się w trakcie targów?

Należy również pamiętać, że większość osób odwiedzających targi dokładnie planuje swój pobyt przygotowując listę osób, z którymi chce się spotkać i stoisk, które chce odwiedzić. Mając to na uwadze

buy-kamagra-oral-jellies.com

, powinniśmy odpowiednio przygotować się do takich spotkań. Oczywiście warto również pamiętać, że zwiedzający już przez samą swoją obecność na targach deklarują zainteresowanie branżą. Nawiązując z nimi rozmowę, mamy szansę sprawdzić, czy znają naszą markę, a jeżeli jak, to dowiedzieć się, jak ją postrzegają. Warto nie tylko słuchać, ale i dopytywać, a w razie potrzeby notować spostrzeżenia rozmówców. Dzięki temu mamy możliwość spojrzeć na własny produkt z innej, świeżej perspektywy i w razie konieczności, udoskonalić go w taki sposób, aby trafiał do szerszej grupy docelowej. Jest to olbrzymia wartość, której nie da się przełożyć na reklamę online.