Stoisko targowe – zasady tworzenia projektu graficznego

Stoisko targowe – zasady tworzenia projektu graficznego

monachium1Znasz to powiedzenie? To, które mówi, że siedemdziesiąt procent sukcesu firmy stanowi dobra reklama? Nic więc dziwnego, że przedsiębiorcy przykładają tak dużą wagę do promocji swojej marki. Idealnym sposobem, który pozwala dotrzeć do szerokiego grona klientów, jest branie aktywnego udziału w różnorodnych przedsięwzięciach wystawienniczych. Aby jednak stoisko wystawowe cieszyło się dużym zainteresowaniem , to warto zadbać o jego projekt graficzny.

Po pierwsze – tło

Pamiętaj, dobre stoisko targowe powinno być przede wszystkim wyraziste ponieważ, tylko dzięki takiemu wyróżnisz się spośród innych wystawców i sprawisz, że uczestnicy targów będą chętniej przychodzili i słuchali tego, co masz im do zaoferowania. Obecnie największą popularnością cieszą się trendy wykorzystujące technikę monochromatyczną w połączeniu np. z ciepłym i jasnym drewnem. Bardzo często łączy się również kolor granatowy z czystą bielą. Czasy się zmieniają i wbrew temu, co możesz usłyszeć lub wyczytać w internecie, nie powinieneś – pod żadnym pozorem – łączyć kolorów z branżą w której działasz. To niemodne i oklepane, a przecież wystawiając się na targach chcesz pokazać się potencjalnym klientom z jak najlepszej i najbardziej postępowej strony.

Po drugie – logo

Planując rozmieszczenie logo, powinniśmy pamiętać, że powinno ono znajdować się widocznym miejscu. W ten sposób sprawimy, że będzie nie tylko lepiej widoczne, ale również łatwiej zapamiętywalne. Mając to na uwadze warto umieścić je w centralnym punkcie stoiska – np. na stojaku lub przymocować na specjalnych elementach wysokościowych. Obecnie największą popularnością wśród wystawców cieszą się loga wykonane w technologii 3 D. Są one wyjątkowo estetyczne i doskonale wkomponowują się w aranżację każdego stoiska targowego.

Po trzecie – oferta

Na stoisku wystawowym powinna się również znaleźć nasza oferta – ale nie cała! Klienci korzystają obecnie najchętniej z infografik, które wyświetlają na ekranach w postaci prezentacji multimedialnych. Co szczególnie istotne-warto postawić na nie tylko na czystość formy stoiska, ale i przestrzeń, zwłaszcza jeżeli zamierzamy prowadzić w trakcie targów rozmowy biznesowe.