Sprzęt multimedialny, wykorzystywany podczas targów wystawienniczych

Sprzęt multimedialny, wykorzystywany podczas targów wystawienniczych

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOsoby biorące aktywny udział w targach wystawienniczych, powinny pamiętać, że mają tylko ułamek sekundy na to, żeby przykuć uwagę odwiedzającego do swojego produktu. Mając to na uwadze powinny one zadbać o multimedia, które sprawią, że ich stoisko targowe będzie dla odwiedzających o wiele bardziej atrakcyjne. Podpowiadamy, jakie urządzenia są teraz na topie. Zapraszamy do lektury.

Ekrany diodowe

Ekrany diodowe cieszą się coraz większą popularnością w branży wystawienniczej. Dzięki nim możliwe jest reklamowanie swoich produktów i usług, a co za tym idzie, przykucie wzroku potencjalnych odbiorców. Rozmiar ekranu najlepiej dobrać w oparciu o wielkość stoiska – za mały będzie niewidoczny, a za duży może razić odwiedzających i zamiast działać zachęcająco, może ich odstraszać. Warto również zawczasu zaplanować jakie treści mają się na nim pojawiać. Czy mają to być reklamy konkretnych produktów? A może jakiś chwytliwy slogan? Oczywiście należy również przeszkolić pracowników, tak, aby umieli się obsługiwać urządzeniem. Trudno wyobrazić sobie przecież większą wtopę, niż kilka osób walczących z jednym ekranem.

Efekty świetlne

Mówiąc o trendach, które pojawiają się w multimedialnej obsłudze stoisk targowych, nie sposób nie wspomnieć również o odpowiednim oświetleniu. Obecnie, dużą popularnością cieszą się reflektory, które pozwalają na odpowiednie wyeksponowanie reklamowanego produktu. To, w jaki sposób, będą go oświetlały zależy oczywiście od wcześniej założonej konwencji. Mogą jedynie subtelnie podświetlać jego część lub całość – eksponując tym samym dokładnie, to co chcemy pokazać. Dobrym pomysłem jest również projekcja z nazwą produktu lub logo firmy. Jeżeli zdecydujemy się na takie rozwiązanie, to najlepiej umieścić je w wewnętrznej ścianie stoiska. Gwarantujemy, że decydując się na ten rodzaj gry światłem sprawimy, że potencjalni klienci zapamiętają Waszą markę.