Wbrew powszechnie panującej opinii stoiska targowe służą nie tylko wyeksponowaniu usług i produktów. Coraz częściej traktowane są one również jako główna wizytówka firmy. Mając to na uwadze, warto zadbać, aby wypaść jak najlepiej w oczach potencjalnych klientów. W poniższym artykule prezentujemy kilka sprawdzonych sposobów, dzięki którym uzyskają Państwo zamierzony efekt. Zapraszamy do uważnej lektury naszego artykułu.
Pamiętaj, że najbardziej kusi to, co wygląda efektownie, współcześnie i – co szczególnie istotne – modnie. Ponieważ najpopularniejszym stylem aranżacyjnym jest obecnie minimalizm, to dobrze, żeby Twoje stoisko spełniało jego założenia. Co to oznacza w praktyce? A no to, że nie powinieneś przesadzić ani z kolorami, ani ilością informacji, które chcesz przekazać osobom odwiedzającym stoisko. Pamiętaj, że od przybytku boli głowa, a przecież nie o to chodzi.
Co prawda istnieją pewne odstępstwa od reguły, ale nasze wieloletnie obserwacje jasno pokazują, że większość ludzi wybiera te stosika reklamowe , które zlokalizowane zostały w samym centrum lub na początku targów. Jeżeli więc zależy Ci, aby Twoje stoisko cieszyło się popularnością, to powinieneś pamiętać o wcześniejszym zabukowaniu miejsca wystawowego. Nasze wieloletnie doświadczenie pokazuje, że potencjalni klienci są o wiele bardziej skłonni zawierzyć produktom , które zobaczą jakie trzecie, a nawet czwarte, w danej kategorii. Dlaczego? A no dlatego , że tak działa ludzka psychika – ludzie wierzą że dalej z pewnością zobaczą rzeczy więcej warte, ciekawsze.
Kolej na przyjrzenie się projektowi stoiska targowego z odpowiedniej odległości i zastanowienie się, co tak naprawdę przykuwa wzrok przechodniów. Warto przy tym pamiętać, że stoisko powinno mieć ściśle określone barwy – widoczne, ale nie agresywne. Największą popularnością cieszą się pastelowe odcienie oraz kontrasty.